top of page

Kurser

Opdateret: 30. okt. 2018

Via grønne spirer deltager jeg hvert år i kurser, for at blive inspireret til arbejdet med børn og natur.

Derudover har jeg også deltaget i førstehjælps kurser, særligt for denne aldersgruppe.



Grønne spirer har hvert år kurser, som inspirere til nye oplevelser i naturen. De er meget lærerige og jeg prioritere derfor at komme af sted, så Jeres børn, får størst muligt udnytte af at gå i Eventyrhulen. Det er samtidig også et krav fra Grønne spirer at vi deltager, for at kunne bliver certificeret på ny. Man bliver certificeret et år af gangen.


Kurser jeg har deltaget i:

"Naturdetektiv - gæt og find spor efter dyr i skoven".
Mad over bål - bestående af: Pandebrød, urtesmør, kærnemælksost, hyldebærsuppe og plankefisk.
"Leg i naturen" - Nye ideer til hvordan man kan inddrage naturen i lege.

Førstehjælp kursus:


Jeg fik fornyet mit førstehjælp kursus i 2018 og får det fornyet efter regler for personer, der arbejder med børn.

Det kursus jeg er på er særligt tilrettelagt efter folk, som arbejder med småbørn, så vi får øvet livredende førstehjælp på baby dukker.



Mindfulness kursus:


I løbet af 2018 har jeg gennemført et kursus i mindfulness dagplejer, hvilket jeg bestod i oktober. Jeg er hermed certificeret Mindfulness dagplejer.

bottom of page