top of page

Kort om mig

Opdateret: 11. jul. 2019

Uddannet Pædagog i 2000.

Certificeret indenfor De grønne spirer i 2015-2018 og certifceret Mindfulness dagplejer i 2018.


Jeg har arbejdet med børn i alle aldre og med alle mulige behov.


I 2015 åbnede jeg Eventyrhulen og senere samme år blev jeg certificeret Naturdagplejer.

Denne certificering har jeg opnået hvert år siden. Men pr. 1.januar 2019 må private dagplejer, ikke kalder sig for dagplejer længere, så nu har jeg ændret navnet til Certificeret Natur Pædagog, men indholdet er det samme.


Mindfulness Pædagog:


I 2018 har jeg gennemgået et 6 måneder kursus i mindfulness dagpleje.

Igen har jeg måtte ændre navnet, grundet regeringens indgreb, så pr. 1. januar 19 ændre jeg det til Mindfulness Pædagog.


Jeg har derudover været kommunal dagplejer i 10 måneder, et vikariat, som ikke blev forlænget, da de i den periode havde massefyringer, så de måtte ikke forlænge.


Privat:

Jeg bor sammen med mine to store børn (15 & 17 år).

Vi er alle aktive i vores fritid.

Jeg går til spinning og svømning i vinterperioden. Om sommeren ror jeg kajak og cykler.

Hele året rundt hygger jeg mig med at arrangere diverse shelterture.

Naturen har altid betydet meget for mig.

Denne glæde vil jeg gerne give videre til mine dagplejebørn, da naturen er fyldt med gode oplevelser og eventyr.


Vi har også en rar lille hund, som I ikke kommer til at mærke meget til, da han er opdraget til ikke at gø, når dagplejebørnene kommer og går.

Han har sit eget lille areal i stuen, hvor han kan være for sig selv, men hvor børnene stadigvæk kan se ham. Han er nogle gange ude og hilse på børnene, hvilket altid giver stor jubel hos børnene. Han fælder ikke og er en allergi venlig hund.

bottom of page