top of page

Praktisk informationer

Opdateret: 2. jan. 2020

Her finder I oplysninger om åbningstider, ferie, pris m.m



Ã…bningstiden:

Man- torsdag kl. 7-16.30 og fredag kl. 7-14.30.

Jeg har lukket alle weekender og Helligdage samt Grundlovsdag, 24. december og 31. december.

Jeg har derudover 2 kursusdage om året.


Ferieplan:

Ferieplanen bliver udleveret sidst på året, hvor langt de fleste dage er fastlagt. Der kan være nogle dage, som ikke er fastlagt, men de meldes selvfølgelig ud så snart de dage er på plads.

Pris:

Det koster 2189 kr. om måneden i egen betaling, derudover kommer kommunes tilskud på 5411 kr. så den samlet pris bliver 7600 kr.

Forældre modtager tilskuddet og betaler derfor 7600 kr. til mig.


Beløbet bliver reguleret hvert år, da tilskuddet også bliver reguleret.


Man betaler alle årets måneder, uanset sygdom eller ferie.

Det er således, da man ellers ikke får tilskud alle måneder og egen betalingen derfor stiger, hvis det skal fordeles over færre måneder.


Tilskuddet søger vi sammen ved kontrakt gennemgang og underskrivning.


Med i prisen er tre måltider mad og bleer.... samt en masse gode oplevelser.


Forsikring:

Når Jeres barn skal ud og passes, SKAL barnet være skrevet i Jeres forsikrings papirer.

Vaccination:


Børn som skal passe af mig, SKAL følge det danske vaccinations program, for at passe på de små i gruppen.

I vil blive bedt om at medbringe vaccinationskortet, da det desværre har vist sig, hos andre dagplejer, at forældre ikke tog denne regel seriøs.

Derfor er der indført denne sikkerhed.


Opsigelse:


Ønsker man at opsige pladsen før tid, skal det ske skriftligt med en måneds varsel. Dvs. ønsker man at opsige pr. 1/3, skal pladsen være opsagt skriftligt inden den 1/2.


Gæstedagpleje / Vikar:


Der tilbydes ikke gæstedagpleje, da jeg mener, der går alt for meget tid fra de faste børn i gruppen, når der kommer gæstebørn ind af døren. Børnene skal først være trygge, inden vi kan gå videre med de aktiviteter, som er planlagt for dagen. Det vil få stor betydning for hvilke oplevelser jeg ville kunne tilbyde børnene.

Som kommunal dagplejer oplevede jeg, at børnene var meget oftere syge, end efter jeg gik over til privat. Jeg er overbevist om, at det er pga. gæstedagplejen, for børnene var tit syge, efter de havde været i gæstedagpleje og gruppen selv fik også tit en ny omgang virus.


Jeg har pt. ingen vikar.

Men det kan tælles på én hånd, hvor mange sygedage jeg har haft i de tre år, jeg har været privat dagplejer.

bottom of page